• index-img

Aisea e te manaʻomia ai se router

Aisea e te manaʻomia ai se router

Aisea e te mana'omia ai serouter?

E tele vaega taua fa'atekonolosi i lou fale, ma o le router o se tasi oi latou.A aunoa ma se router, e le mafai ona e mauaina le initaneti i soo se mea i lou fale!O le router o se meafaigaluega taua mo le mauaina o le Initaneti.O lenei vaega o loʻo faʻamatalaina ai mafuaaga e lima e tatau ai ona i ai sau router i fale uma.

router1

1. Puipuiga mautinoa

A e fa'afeso'ota'i i le Initaneti e ala i se router, e fa'ailoga lau fe'avea'i ma e natia lau tuatusi IP.O lona uiga, e leai se tasi e mafai ona mataʻituina lau gaioiga i luga ole laiga pe hack lau masini.

2. Saosaoa.

E mafai e alaala ona fa'ateleina le saoasaoa o le Initaneti e ala i le fa'aogaina lelei o feoaiga ma fa'ate'aina le fa'atosina.

3. Kava.

I le fa'aogaina o se alalaupapa, e mafai ona e fa'alautele le lautele o lau fa'ailoga Wi-Fi ina ia mafai ona e maua le initaneti mai so'o se mea i lou fale.

4. Fetuuna'i.

I le fa'aaogaina o se router, e mafai ona e fa'afeso'ota'i le tele o masini ile Initaneti ile taimi e tasi.E mafai fo'i ona e fa'aogaina se alalaupapa e fai ai se feso'ota'iga fa'amālō, fa'atagaina malo e fa'aoga le Initaneti e aunoa ma le fa'aogaina o se fa'aupuga Wi-Fi matai.

5. Faigofie.

O se router e fa'asaoina oe taimi ma tupe e ala i le fa'aumatiaina o le mana'omia mo le tele o feso'ota'iga initaneti i lou fale.

router2


Taimi meli: Apr-18-2022