• index-img

Mata'ituina le saogalemu o nofoaga e ala i le uaealesi

Mata'ituina le saogalemu o nofoaga e ala i le uaealesi

Muamua, le talaaga o le poloketi

Faʻatasi ai ma le faʻaauau pea o le alualu i luma o sosaiete, o le manatu o le gaosiga saogalemu o loʻo mauaa loloto i loto o tagata, ma o manaʻoga o tagata mo le gaosiga saogalemu o loʻo faʻatupulaia ma maualuga.I totonu o fale faufale e masani ona tupu ai faʻalavelave, faʻafefea ona faʻamautinoa le saogalemu o tagata faufale ma le saogalemu o mea faufale ma meafaigaluega i luga o le nofoaga faufale o popolega muamua ia o pule o iunite faufale.

Outdoor 4G Wireless Router

Ona o le lavelave o le siosiomaga o le nofoaga faufale ma le lavelave o tagata faigaluega, o le pulega saogalemu o tapulaa siosiomaga e le atoatoa ma o le saogalemu o le iloa o nisi tagata faufale e vaivai.Ina ia faʻaleleia atili le pulega o le saogalemu o le nofoaga, na filifili le pule o le poloketi e faʻafeiloaʻi le tekonolosi mataʻituina i luga o le saite.E ala i le faiga o le mata'ituina mamao uaealesi, e mafai e le pule ona malamalama i le alualu i luma o le fausiaina i luga o le saite, mata'ituina le tulaga o galuega i luga o le saite i le taimi moni, ma iloa pe faʻamaonia e le au faufale i luga o le nofoaga le fausiaina.I le taimi lava e tasi, o le saogalemu o mea faufale i luga o le nofoaga e faʻamaonia.

Faatasi ai ma lenei mea i le mafaufau, na matou mamanuina se masini uaealesi e faʻamaeʻa ai le faʻatulagaina o le poloketi mo se galuega mataʻituina o le tower crane fau fale e ausia ai le fausiaina o fesoʻotaʻiga fesoʻotaʻiga o le galuega atoa.

Waterproof IP67 Outdoor 4G LTE Wireless Router

I fafo 4G LTE Uisa Uila Le vai IP67 puipui

Lona lua, mana'oga o le poloketi

Ina ua uma ona matou suʻesuʻeina le nofoaga faufale ma tulaga lata ane, na matou maua ai faafitauli nei:

E tele vaevaega faʻatino i le va o fale o loʻo siomia ai le nofoaga faufale ma le nofoaga autu e mataʻituina ai, ma o loʻo i ai se mamao patino.E le faigofie le tuʻuina o uaea, o lea e faʻaogaina ai alalaupapa uaea mo le felauaiga.

Ona o le natura faapitoa o le siosiomaga nofoaga faufale, e le mafai e le faatulagaga uaea ona motusia tapulaʻa o le siosiomaga, o lea ua tonu ai e naʻo le faʻasalalau fesoʻotaʻiga uaea e mafai ona faʻaaogaina.

E tele tower cranes i luga o le nofoaga o loʻo fausia ai, ma o le galuega faʻapipiʻi uaea e tele, ma o le aufaigaluega e alu ai le taimi, e aʻafia ai le alualu i luma o le galuega.

I lalo o le faʻavae o le faʻaogaina o vitio mautu, o le tau o faʻasalalauga uaea e maualuga, ma o le tau o le faʻaogaina o le faʻaogaina uaealesi e sili atu le taugofie.

O meafaigaluega faʻaleleia e faigofie i le taimi mulimuli ane, ma e faigofie ona faʻateleina le mataʻituina.

4G Ourdoor CPE


Taimi meli: Ian-08-2022